Poszukiwanie ducha z wieży

Jest to program specjalnie przygotowany dla Gości Hotelu "Stary Młyn".

Celem zabawy jest odnalezienie Ducha z Wieży schowanego w murach Zamku lub w gęstwinie leśnej. Aby dostać się do miejsca w którym schowany jest Duch, należy zdobyć odpowiednią ilość punktów - biorąc udział w konkurencjach (niekoniecznie sportowych). Stanowiska rozmieszczone są po okolicy obiektu i pilnowane przez duchy zmory i potwory - to one prowadzą konkurencje i oceniają je. Zwycięża grupa, która uzyska najwięcej punktów , na poszczególnych stanowiskach. Zabawa ma swój koniec przy baszcie na zamku gdzie palą się ogniska i dyżurna wiedźma rozlewa grzane wino.

Uwaga!!! Duch nie może dotknąć stopą podłoża! W przeciwnym razie grupa przekazuje Go pierwszej napotkanej drużynie. Zwycięska grupa dostaje nagrodę (szampana).

Wskazówki szczegółowe:

  • Do pomieszczenia w którym trwa impreza wchodzi Druid i opowiada legendę związaną z zamkiem, pałacem lub miejscem w którym toczyć się będzie zabawa i objaśnia wszystkim reguły gry. Następnie wszyscy chętni uczestnicy podzieleni zostają losowo na grupy i otrzymuje ducha powiernika certyfikatu ,który towarzyszy im przez cały czas trwania zabawy.
  • Strachy, zmory i upiory czające się w całym obiekcie / lub wg życzenia w całym parku zadawać będą zagadki lub wydawać polecenia do wykonania. Wszystkie polecenia należy wykonać - w przeciwnym razie grupa nie dostanie zapłaty czyli punktów spisywanych na specjalnych certyfikatach.
  • Liczy się również czas wykonywanych zadań. Drużyna, która pierwsza wróci na miejsce rozpoczęcia zabawy (po przejściu wszystkich stanowisk/) dostaje dodatkowe punkty.
  • W zabawie uczestniczy do 15 zamaskowanych postaci - w tym - Diabeł, Anioł, Smok, Czarna Wdowa, Stańczyk, Czarownica i inne...
  • Imprezę można zorganizować w plenerze, lub we wnętrzach Starego Młyna

Przykładowe konkurencje:

  • Demon - nauka czarowania
  • Stańczyk - rozśmieszanie zasmuconego błazna
  • Diabeł - straszenie biesa - musztra
  • Śmierć - gra w kości
  • Smok - poszukiwanie dziewicy i kalambury
  • Anioł - nauka śpiewu przy szalonym akompaniamencie
  • Szara Eminencja - wcielanie się w rolę Romeo i Julii
  • Pajęczyca - poszukiwanie jajek pająka w pajęczynie
  • Czarownica - nauka latania na miotle

Czas trwania zabawy - ok. 2 godz.

Cena 3.500,00
Koszt transportu - 500,00 zł