Wiedźminowo

Sceneria - camping przy Starym Młynie (2 ogniska, najlepiej 1 duże i 2 małe), szałasy, skóry, kości, magiczne kręgi i inne. Zabawa może być połączona z kolacją na wolnym powietrzu.

Na przychodzących gości czekają przy rozpalonych już ogniskach dwie Wiedźmy i częstują każdego napitkiem uważonym w kotle wiszącym nad ogniskiem mamrocząc dziwne zaklęcia (organizator musi zabezpieczyć odpowiednią ilość wina do magicznego napitku). Goście dzieleni są przez Jagi i przydzielani do magicznych rodzin. Każda rodzina ma swoją opiekunkę - na czas wieczerzy, która zachęca do jadła - opowiada co właśnie jest spożywane i dolewają gościom bursztynowej nalewki.

Zaproszenie do biesiady.

W trakcie posiłku zaczynają wyłaniać się inne zjawy i wiedźmy związane z różnymi żywiołami:

  • wiedźma ognia
  • wiedźma wodna
  • wiedźma leśna
  • wiedźma wróżbiarka i inne

Jedna z wiedźm przeszkadza w trakcie posiłku: zagaduje, obrzydza, robi psikusy, straszy tym co nastąpi. Po zakończeniu posiłku wiedźma wróżbiarka zaprasza szefa firmy (lub inna ważną osobę związaną z firmą) rzuca runy i odczytuje je - wróżba dla firmy. Czarownice zgromadzone przy ognisku rozchodzą się i wyszukują ofiary - w ten sposób wybierają grupę (można wprowadzić współzawodnictwo) - wszyscy goście muszą przejść przez wszystkie stanowiska:

  • diagnozowanie chorób i leczenie ich
  • próba łez
  • próba ognia
  • próba wódy
  • próba leśna
  • próba sprawności wiedźmowskiej
  • Pasowanie na wiedźmę lub wiedźmina miotłą
  • Wspólny taniec z czarownicami - w tym taniec przy kosturze.

W zabawie bierze udział ok. 8 wiedźm.

Czas zabawy ok. 3 godz. Cena 4.000 zł. + VAT
Koszt transportu - 500,00 zł

Opcje dodatkowe:

  • Do zabawy dołączyć można pokaz sztuki katowskiej (kat i inkwizytor) - pokazowy proces o czary na jednej z wiedźm. W trakcie pokazu jako współwinni powoływani będą gości - 1.000 zł.
  • Wróżka - wróżenie z kart 200 zł. / godz.